«Είναι ο Μπου, ο κύριος Μπου που εμφανίζεται παντού και σκορπάει πανικό, δημιουργεί πανζουρλισμό.
– Γιατί έπεσε η δασκάλα από τη σκάλα;
– Γιατί τρόμαξε η Αραμπέλα και κατάπιε καραμέλα;
– Τι συνέβει στο νινί την ώρα που έκανε “πιπί”;
– Ποιος φωνάζει, ποιος τρομάζει κι η καρδιά τους… λαχανιάζει. Μια ιστορία που ξορκίζει τους φόβους μας και ενδυναμώνει την αυτοαντίληψη.»
Ασχολούμενοι με τον φόβο στο πρόγραμμα Βήματα για τη ζωή , ( θα ακολουθήσει ανάλογη ανάρτηση ), διαβάσαμε το παραμύθι της Τασούλας Τσιλιμένης, «Ο κύριος Μπου» , εκδόσεις Δίπτυχο , 2008. Το βιβλίο αναφέρεται σε ένα μπαλόνι που όλους τους τρομάζει και στο τέλος σπάει στην αγκαλιά ενός κοριτσιού. Τα παιδιά το λάτρεψαν. Γέλασαν με τις αστείες ρίμες που κάνει η συγγραφέας και αποφάσισαν να γράψουν το δικό τους παραμύθι για τον κύριο Μπου .
Ο κύριος Μπου – Το δικό μας βιβλίο
( biblio o kirios mpoy – to diko mas biblio )
Προσπάθησαν να βρουν ομοιοκατάληκτες λέξεις και να κάνουν τις δικές τους αστείες ρίμες. Και τα κατάφεραν μια χαρά !


Μπου.. έκανε στην μαμά και της πέσαν τα μωρά.

Μπου.. έκανε στο μωρό και του έπεσε το μπιμπερό.

Μπου.. έκανε στο μωρό και έκανε πιπί στο μαγιό.

Μπου.. έκανε στην γάτα και της χύθηκε το γάλα.

Μπου.. έκανε στην Ζωή και της έφυγε το σκουφί.

Μπου.. έκανε στο μωρό και έπεσε από το γιο γιο.

Μπου.. έκανε στην Αγάπη και κατάπιε ένα χάπι.

Δέσαμε το βιβλίο μας και φτιάξαμε τον δικό μας κύριο Μπου. Μόνο που αυτός ήταν κίτρινος με μπλε και κόκκινες βούλες και φόραγε αποκριάτικο καπέλο και μάσκα. Αλλά μαντέψτε.. όλους τους τρόμαζε!!

Ο κύριος Μπου – Δραματοποίηση
( o kirios mpoy – dramatopoiisi )
Στη συνέχεια τα παιδιά δραματοποίησαν την δική τους ιστορία, χρησιμοποιώντας αξεσουάρ από την γωνιά της μεταμφίεσης. Γελάσαμε τόσο πολύ και διασκεδάσαμε τόσο πολύ που οι φόβοι μας ξεχάστηκαν και γίνανε αστείοι ! !



Εντυπωσιακό το βιβλίο σας!!! Αφού δεν έχουμε το πρωτότυπο, λέω να τους παρουσιάσω το δικό σας!!!
Και τι αστείες οι δραματοποιήσεις σας!!!
Αλήθεια, γιατί έσπασε ο Μπου στην αγκαλιά του παιδιού;
Πάντως και το δικό σας τέλος ήταν καταπληκτικό!
ΧΑ ΧΑ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!
ΑΚΟΥ ΠΟΠΗ, ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΚΟΥΡΜΟΥΣΗ. ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΓΟΝΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΙΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ (ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΗΣΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΘΕΣΗ :”ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ…”. ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΙΚΟ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΤΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ. ΕΜΑΣ Η ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ! ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ!
Ευχαριστώ Μαρία μου για την ενημέρωση .. Τα συγκεκριμένα φύλλα εργασίας δεν τα δίνω πλέον … Συνεχίζω να το δουλεύω το πρόγραμμα με την σειρά των μαθημάτων που λέει το βιβλίο απλά προσθέτω και αρκετές δικές μου δραστηριότητες που πιστεύω ότι βοηθούν την ομάδα μου … άλλωστε πειραματίζομαι και εγώ ..