Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning. Συμπληρώνουμε online έρευνες για τις στάσεις και τις απόψεις μας σχετικά με τις διαφημίσεις, δίνουμε τον δικό μας ορισμό και τις χωρίζουμε σε έντυπες και ηλεκτρονικές!

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες

Μετά την δημιουργία λογότυπου, μασκότ και την γνωριμία των μελών με τηλεδιασκέψεις, έφτασε η ώρα να παμε στο επόμενο στάδιο του έργου μας. Το «θεωρητικό» κομμάτι, απαραίτητο για την μετέπειτα δημιουργία διαφημίσεων από τα παιδιά.

Αρχικά λοιπόν έγινε ένα καταιγισμός ιδεών γύρω από την λέξη «Διαφήμιση». Τα παιδιά ανέφεραν ότι τους έρχονταν στο μυαλό ακούγοντας την λέξη διαφήμιση και όλες οι ιδέες τους καταγράφηκαν !

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Καταιγισμός ιδεών για την λέξη «Διαφήμιση»
 Στη συνέχεια το κάθε παιδί ζωγράφισε την αγαπημένη του διαφήμιση. Παρατηρήσαμε ότι τα περισσότερα παιδιά ζωγράφισαν τηλεοπτικές διαφημίσεις και πιο συγκεκριμένα, διαφημίσεις του Jumbo, του παριζάκι Υφαντής , της κοτομπουκίτσας.
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Η αγαπημένη μας διαφήμιση

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning

 Έπειτα τα παιδιά όλων των νηπιαγωγείων -μελών συμμετείχαν σε δύο διαδικτυακές έρευνες. Η πρώτη δημιουργήθηκε στην ιστοσελίδα easypoll και είχε σκοπό να δούμε αν οι διαφημίσεις και τα Brand names των προϊόντων μας επηρεάζουν στις επιλογές μας. Επιλέξαμε προϊόντα διατροφής γνωστά και άγνωστα από τα οποία έπρεπε να επιλέξουν τα παιδιά. Και όπως θα δείτε στα αποτελέσματα οι διαφημίσεις έχουν πετύχει τον στόχο τους ακόμα και σε τόσο μικρό ηλικιακά κοινό.
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Έρευνα για το να μας επηρεάζουν οι διαφημίσεις στην αναγνώριση προϊόντων και στην επιλογή τους (brand names)
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Αποτελέσματα έρευνας !
 Η επόμενη έρευνα έγινε σε google form  και τα παιδιά απάντησαν σε ερωτήσεις για τις αντιλήψεις του και τις στάσεις τους απέναντι στην διαφήμιση. Οι ερωτήσεις ήταν :
  • Αν τους αρέσουν οι διαφημίσεις
  • Αν μαθαίνουν πράγματα από αυτές
  • Αν νομίζουν ότι λένε την αλήθεια
  • Τι κάνουν όταν παίζουν διαφημίσεις στην τηλεόραση.
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Έρευνα για τις αντιλήψεις και στάσεις απέναντι στην διαφήμιση
 Τα αποτελέσματα σας τα παραθέτω για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας ! Σκεφτείτε ότι τα παιδιά που απάντησαν και στις δύο έρευνες δε ήταν μόνο Ελληνόπουλα αλλά και από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες !
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Αποτελέσματα έρευνας ..

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning

 Παίξαμε με τις λέξεις «διαφήμιση» και «eTwinning» μόνοι μας αλλά και μαζί με τους γονείς. Στη συνέχεια ψάξαμε διαφημίσεις σε έντυπα (περιοδικά), είδαμε αγαπημένες μας τηλεοπτικές και ψάξαμε για γνωστά brand names προϊόντα στην καθημερινότητά μας ( ρούχα, παπούτσια, γιαούρτια, χυμοί κλπ).
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Παίζουμe με τις λέξεις διαφήμιση και eTwinning
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Συμμετοχή γονέων..
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Ψάχνοντας διαφημίσεις σε περιοδικά
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Παρακολουθώντας τις αγαπημένες μας τηλεοπτικές διαφημίσεις
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Ψάχνοντας σε προϊόντα επωνυμίες γνωστές

 Τα παιδιά φωτογράφισαν διαφημίσεις και τις είδαμε στον υπολογιστή. Παρατηρήσαμε ότι υπάρχουν σε ταμπέλες, αυτοκίνητα, σπίτια. Ψάξαμε στο διαδίκτυο και είδαμε διαφημίσεις σε ιστοσελίδες, σε κινητά. Ακούσαμε ραδιοφωνικές και αναφερθήκαμε και στις διαφημίσεις του κινηματογράφου !

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Που συναντάμε διαφημίσεις…
 Καταλήξαμε ότι οι διαφημίσεις είναι γύρω μας και χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες :
  1. Έντυπες
  2. Ηλεκτρονικές

Δημιουργήσαμε λοιπόν με κολάζ δύο πίνακες αναφοράς για τις δύο κατηγορίες και παίξαμε και online ένα κουίζ !

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Φτιάχνοντας πίνακες αναφοράς για τις διαφημίσεις
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Οι έντυπες διαφημίσεις
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
..και οι ηλεκτρονικές !
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Παίζοντας online κουίζ για τις μορφές των διαφημίσεων
 Στο τέλος δώσαμε τον δικό μας ορισμό για την διαφήμιση και τον ανεβάσαμε στην σελίδα του linoit μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του προγράμματος !
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Ο δικός μας ορισμός της διαφήμισης
 Το υλικό μας αναρτήθηκε στον τοίχο του eTwinning και συνεχίζουμε με δημιουργικές δράσεις !
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Ανάρτηση των συμπερασμάτων μας στο ταμπλό της εισόδου
Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες / eTwinning
Το ταμπλό του έργου μας

Σχολιασμός με χρήση του Facebook

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com