Αρχική Σελίδα » Εκπαιδευτικά Προγράμματα Νηπιαγωγείου » E-twin-Kids advertising healthy food » Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών. Ανάλυση, καταγραφή και παρουσίαση χαρακτηριστικών των έντυπων και ηλεκτρονικών διαφημίσεων από διασχολικές ομάδες στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος : «Kids advertising healthy food».

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

Συνεχίζοντας το έργο μας, μετά τον ορισμό και το διαχωρισμό των διαφημίσεων σε έντυπες και ηλεκτρονικές, κρίθηκε απαραίτητο η παρατήρηση, η καταγραφή και η παρουσίαση  των χαρακτηριστικών τους μια και θα μας βοηθούσε στο επόμενο στάδιο του έργου μας, στην δημιουργία δικών μας πλέον διαφημίσεων !
Για να επιτευχθεί ο στόχος μας τα μέλη- Νηπιαγωγεία, χωρίστηκαν σε τέσσερις διασχολικές ομάδες με αντικείμενο μία κατηγορία τροφίμων. Σκοπός των ομάδων ήταν να μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των διαφημίσεων που σχετίζονται με την κατηγορία τροφίμων που ανήκουν:

Οι τέσσερις διασχολικές ομάδες ήταν :

  • Ομάδα κρέατος : 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης – 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης – PU”Nasa radost” , Kindergarten “Sanda Marjanovic” , Subotica, Serbia
  • Ομάδα φρούτων και λαχανικών : 29ο Νηπιαγωγείο Σερρών – 2ο Νηπιαγωγείο Μουδανιών Χαλκιδικής – Νο 3 Kindergarten Bistrita Romania
  • Ομάδα γαλακτοκομικών προϊόντων : Νηπιαγωγείο Κεντριού – 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας Θεσσαλονίκης- Vilkaviškis Kindergarten “PASAKA” Lithuania
  • Ομάδα γλυκών : 10ο νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης – 14ο Νηπιαγωγείο Σερρών – Kindergarten of Aljustrel – Portugal

Οι τέσσερις ομάδες είχαν σκοπό να μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών και των έντυπων διαφημίσεων έχοντας σαν οδηγό βασικά θεωρητικά στοιχεία.

  • Το ύφος, τις εικόνες, τα τεχνικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά του κειμένου σε μία έντυπη διαφήμιση.
  • Την χρονική διάρκεια, τα πρόσωπα, το σκηνικό, τα πλάνα, τη μουσική σε μία ηλεκτρονική.
  • Το σλόγκαν και τις μασκότ που χρησιμοποιούνται.
  • Τους τρόπους πειθούς :  Αναφορά στις διατροφικές αξίες, πρόκληση συναισθημάτων, προσφορές, εμφάνιση, χιούμορ κλπ

Η εργασία της κάθε ομάδας γινόταν σε ένα συνεργατικό εργαλείο για καταιγισμό ιδεών, ψηφοφορία και ανατροφοδότηση, στην ιστοσελίδα : dotstorming.com

Η δική μας ομάδα ήταν η ομάδα των γαλακτοκομικών προϊόντων και επιλέξαμε εμείς να μελετήσουμε τις ηλεκτρονικές διαφημίσεις, ενώ τα άλλα δύο μέλη τις έντυπες. Στο τέλος θα γινόταν παρουσίαση των συμπερασμάτων στην ομάδα αλλά και στα υπόλοιπα μέλη του έργου!

 Αρχικά λοιπόν συμπληρώσαμε σε φύλλα εργασίας τα μέλη της ομάδας μας και το όνομά της.

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Ζωγραφίζουμε την ομάδα μας
 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

 Οι διαφημίσεις που παρατηρήσαμε ήταν σχετικές με γαλακτοκομικά προϊόντα: γάλα, γιαούρτι, τυρί και ήταν οι παρακάτω:





Αναλύσαμε τις διαφημίσεις και συμπληρώσαμε σχετικά φύλλα εργασίας. Δημιουργήσαμε και το Μιλκομπούκαλο , την μασκότ από την διαφήμιση του Milko !

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Φύλλο εργασίας για την παρατήρηση των ηλεκτρονικών διαφημίσεων που είδαμε
 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Το Μιλκομπούκαλο που φτιάξαμε από την διαφήμιση του Milko
 Ζητήσαμε και από τους γονείς να μας καταγράψουν αγαπημένα τους τηλεοπτικά σλόγκαν σε ένα φύλλο εργασίας που δημιούργησε το νηπιαγωγείο Μουδανιών. Διαπιστώσαμε πόσο μας επηρεάζουν τα επιτυχημένα τηλεοπτικά σλόγκαν στην καταναλωτική μας συμπεριφορά ! Είμαι σίγουρη ότι διαβάζοντας τα θα ψιθυρίσετε και εσείς πολλά περισσότερα ! χχ
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Οι γονείς θυμούνται και γράφουν αγαπημένα διαφημιστικά σλόγκαν
 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
 Συγκεντρώσαμε χαρακτηριστικές εικόνες των διαφημίσεων που είδαμε και αναλύσαμε και αρχίσαμε να καταγράφουμε τα συμπεράσματά μας σε πίνακες για να τα παρουσιάσουμε !
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Χαρακτηριστικές εικόνες από τις ηλεκτρονικές διαφημίσεις που είδαμε
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Καταγραφή των χαρακτηριστικών της τηλεοπτικής διαφήμισης
 Τα συμπεράσματά μας τα αναρτήσαμε στην είσοδο του νηπιαγωγείου για να τα μοιραστούμε και με τους γονείς ! Μπορείτε και εσείς να τα δείτε αναλυτικά παρακάτω !
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Τα συμπεράσματά μας αναρτημένα στο ταμπλό του σχολείου
 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.

 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
 Ακόμα και τις ελεύθερες δραστηριότητες τα παιδιά επηρεασμένα ζωγράφιζαν σχετικά χαρακτηριστικά μια διαφήμισης χχ
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Ζωγραφική για τα πλάνα των διαφημίσεων στις ελεύθερες δραστηριότητες
 Οι παρατηρήσεις μας πήραν και την μορφή ενός βίντεο για να το μοιραστούμε με τα υπόλοιπα μελη του προγράμματός μας !

Το επόμενο βήμα μας ήταν η παρουσίαση των αποτελεσμάτων στην ομάδα μέσω τηλεδιασκέψεων ! Τα υπόλοιπα μέλη μας παρουσίασαν τα δικά τους συμπεράσματα για τις έντυπες διαφημίσεις ! Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις παρουσιάσεις των νηπιαγωγείων από την Πυλαία Θεσσαλονίκης και από την Λιθουανία!

Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Παρουσίαση των αποτελεσμάτων μέσω τηλεδιάσκεψης
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Οι έντυπες διαφημίσεις
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Ανάλυση των έντυπων διαφημίσεων
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Καταγραφή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις έντυπες
 Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Ανάλυση χαρακτηριστικών έντυπων διαφημίσεων σε αυτοκίνητο
Χαρακτηριστικά έντυπων και ηλεκτρονικών διαφημίσεων
Η αφίσα για τα χαρακτηριστικά της έντυπης διαφήμισης από τα παιδιά της Λιθουανίας
 Όλα τα συμπεράσματα των μελών ανέβηκαν σε δύο τοίχους στο Padlet για να τα δουν όλα τα μέλη !
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Χαρακτηριστικά ηλεκτρονικών διαφημίσεων στο Padlet
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Χαρακτηριστικά έντυπων διαφημίσεων στο Padlet

 Η κάθε ομάδα ταυτόχρονα με την παρουσίαση των συμπερασμάτων της, ανέπτυξε και συνεργατικές δράσεις  (παιχνίδια, έρευνες, αινίγματα κλπ)  που θα παρουσιαστούν σε επόμενη ανάρτηση !

Και συνεχίζουμε !!

Σχολιασμός με χρήση του Facebook

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com