e – Twinning project : Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική

e – Twinning project : Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική ! Φέτος το νηπιαγωγείο μας θα συμμετέχει σε ένα project  του προγράμματος e – Twinning  σε συνεργασία με 10 νηπιαγωγεία σε όλη την Ελλάδα !

Εδώ και καιρό σκεφτόμουν να υλοποιήσω κάποιες  συνεργασίες με νηπιαγωγεία και φίλες συναδέλφους αγαπημένες, που έχω γνωρίσει ανά την Ελλάδα. Μόλις πληροφορήθηκα ότι  φέτος σχεδόν όλες οι χώρες του eTwinning θα συμμετάσχουν σε ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα που επιτρέπει σε σχολεία της ίδιας χώρας να αναπτύσσουν από κοινού κάποιο έργο χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του eTwinning, σκέφτηκα ότι αυτή ήταν η ευκαιρία μου ! Επικοινώνησα με μία φίλη, την Αριάδνη, που είχε ακριβώς την ίδια επιθυμία με μένα, άρχισαν να πέφτουν ιδέες  και σιγά σιγά άρχισε η παρέα να μεγαλώνει.

Ένα καφεδάκι με αγαπημένη μου επίσης φίλη, την Κατερίνα, που συμμετέχει στο έργο, ήταν καθοριστικό ( και την ευχαριστώ πολύ γιαυτό !) για να στηθεί η ιδέα και να προταθεί στην ομάδα !! Τα μέλη ενθουσιάστηκαν και άρχισε από κοινού το στήσιμο ! Ενημέρωση συμβούλων, εγγραφή στο e-twinning, σχεδιασμός στόχων, πορείας έργου κλπ.

e - Twinning project : Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική
e – Twinning project
 Το έργο μας εγκρίθηκε και είμαστε έτοιμοι πλέον να ξεκινήσουμε, ελπίζω ένα  μαγευτικό ταξίδι με συνοδοιπόρους  φίλες αγαπημένες !

Τίτλος προγράματος :«Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική»

 Νηπιαγωγείο: 50 Ιεράπετρας Κρήτης

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί:
Παπουτσάκη Καλλιόπη

Αριθμός μαθητών που συμμετέχουν: 25

Χρονική διάρκεια του προγράμματος: 5 μήνες

Συνοδοιπόροι μας στο μαγευτικό μας ταξίδι είναι: 1.Η Διόνη Κανέρνη και το Νηπιαγωγείο Γαρδικίου Θεσπρωτίας ΕΔΩ
2.Η Δέσποινα Παρταλά και η Γεωργία Νταντινάκη από το 14ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Χανίων ΕΔΩ
3. Η Φαίη Ναούμ και η Χρυσάνθη Kαρπάτση από το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Κάτω Καμήλας Σερρών
4. Η Αθηνά Ζησοπούλου από το 4ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πυλαίας Θεσσαλονίκης.
5. Η Άννη Λιβαθινού από το 38o Nηπιαγωγείο Πατρών(Μποζαΐτικα), Πάτρα ΕΔΩ
6. Η Σέβα Τριανταφύλλου από το 2ο Νηπιαγωγείο Κοσκινούς Ρόδου ΕΔΩ
7. Η Αριάδνη ευαγγελοπούλου και η  Βαφειάδου Νίκη από το 29ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Σερρών ΕΔΩ
8. Η Κική Μιχαλάρου από το 2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ν.Μουδανιών Χαλκιδικής ΕΔΩ
9.Η Άννα Τσιγκερλιώτη από το 33ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης ΕΔΩ
10. Η Κατερίνα Καλαϊτζάκη από το Νηπιαγωγείο Κεντριού Ιεράπετρας.

e - Twinning project : Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική
e – Twinning project : Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική

 e – Twinning project : Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική

Σκοπός του προγράμματος μας είναι:
Η δημιουργική γραφή στο Νηπ/γείο. Η προώθηση της συνεργατικής μάθησης και γραφής μέσα από το περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης e-twinning. Να συνδέσουν οι μαθητές το πώς και γιατί γράφουμε, να αρχίσουν δηλαδή να συνειδητοποιούν την κοινωνική διάσταση του γραπτού λόγου.

Στόχοι :

1.Ανάπτυξη δημιουργικότητας και φαντασίας των μαθητών,με τον πειραματισμό και εξοικείωση τεχνικών γραφής.
2.Επαφή με τη λογοτεχνία και εμπλουτισμός προφορικού λόγου.
3.Ανάπτυξη της ενσυναίσθησης (θέασης των πραγμάτων με τα μάτια του άλλου)
4.Εμπλοκή σε συνεργατικές δραστηριότητες δημιουργικής γραφής, κάνοντας χρήση εργαλείων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας(ΤΠΕ),μέσω του προγράμματος etwinning.
5.Δημιουργία παραμυθιού-ιστορίας.

Περιγραφή

Σε μικρές ομάδες τα παιδιά θα γνωρίσουν μια διαδικαστική προσέγγιση των φάσεων της συγγραφής παραμυθιού. Μέσα από διαδικτυακές συναντήσεις και δραστηριότητες ενταγμένες στο πρόγραμμα etwinning, τα παιδιά θα δημιουργήσουν έναν χαρακτηριστικό ήρωα δικό τους, ο οποίος μαζί με τους υπόλοιπους ήρωες των άλλων νηπιαγωγείων, θα εμπλακεί σε ένα παραμύθι, που θα δημιουργηθεί από τα παιδιά, ακολουθώντας συγκεκριμένες τεχνικές.

Στη συνέχεια θα δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές και στις συνεργαζόμενες νηπιαγωγούς, να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, το δικό τους παραμύθι, με σύγχρονα εργαλεία όπως : chat, e-mail, MP3, TwinSpace, άλλο λογισμικό (power point, φωτογραφίες και σχέδια) ,ακουστική διάσκεψη, εικονικό περιβάλλον εκμάθησης (κοινότητες,εικονικές τάξεις….) επικοινωνία μέσω skype, ημερολόγιο του έργου, φόρουμ.

Η δημιουργία του παραμυθιού θα ολοκληρωθεί σε πέντε φάσεις:
1. Γνωριμία των συνεργαζόμενων τμημάτων
2.Δόμηση ενός χαρακτήρα και το περιβάλλον στο οποίο ζει ανά τμήμα
3.Συγκέντωση όλων των χαρακτήρων από τις νηπιαγωγούς
4. Σύνθεση της υπόθεσης του παραμυθιού
5.Παρουσίαση του παραμυθιού στις υπόλοιπες ομάδες.

Καλό μας ταξίδι λοιπόν !

Η εικόνα του έργου μας είναι από την ιστοσελίδα  : mythoplastes.gr

300+ μοναδικοί Υπολογισμοί - CalculatorsVresKEP.gr ● Πολίτες & ΚΕΠ