Ξεκινώντας το πρόγραμμα αρχικά αναρωτηθήκαμε με τα παιδιά τι θέλουμε να μάθουμε για την πόλη μας και ποιες θα είναι οι πηγές μας . Στην συνέχεια διαβάζοντας διάφορους χάρτες ανακαλύψαμε ότι η πόλη που ζούμε είναι μέρος ενός ευρύτερου γεωγραφικού συνόλου , πράγμα που προσπαθήσαμε να το καταγράψουμε.
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-2.jpg)
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-3.jpg)
Στη συνέχεια κολλήσαμε πάνω σε διαφόρων μεγεθών κούτες , ζωγραφιές με τον εαυτό μας , το σπίτι μας , την γειτονιά μας, την πόλη μας, το νησί μας, την χώρα μας , την ήπειρο που ανήκουμε και τον πλανήτη που ζούμε. Τα τοποθετήσαμε σε μια σειρά από το γενικό στο ειδικό ξεκινώντας από τον πλανήτη και καταλήγοντας στον εαυτό μας.
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-4.jpg)
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-5.jpg)
Κάτι αντίστοιχο έκανε το κάθε παιδί σε ατομική εργασία με κύκλους στερεωμένους στην κορυφή .
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-6.jpg)
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-8.jpg)
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-9.jpg)
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-10.jpg)
![](https://www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/04/gnorizo-tin-poli-part-i-21.jpg)
300+ μοναδικοί Υπολογισμοί - Calculators ● VresKEP.gr ● Πολίτες & ΚΕΠ