Μετά την όμορφη βόλτα που κάναμε στην γειτονιά του σχολείου μας και συνεχίζοντας (4o μέρος) το καινοτόμο πρόγραμμα με τίτλο «Γνωρίζω την πόλη μου » αποφασίσαμε να μιλήσουμε για τις γειτονιά που ζει ο καθένας μας. Ζητήσαμε την βοήθεια των γονιών και το ταξίδι στην γειτονιά ξεκίνησε!
Αρχικά δόθηκε ένα φύλλο εργασίας για την διεύθυνση και το αριθμό κατοικίας του κάθε παιδιού που έπρεπε να συμπληρωθεί από τα παιδιά και τους γονείς τους .
Κολλήσαμε την φωτογραφία του κάθε παιδιού στο φύλλο εργασίας και δόθηκε στο σπίτι για να συμπληρωθεί η διεύθυνση μαζί με τους γονείς.
Όταν συμπληρώθηκαν τα φύλλα εργασίας τα παιδιά τα έφτιαξαν σπιτάκια με στέγες που είχαν την ταμπέλα “Ποιος μένει εδώ;”
Με την τεχνική του κολάζ φτιάξαμε ο καθένας το σπίτι του .Το διακοσμήσαμε κατάλληλα και κολλήσαμε την ταμπέλα “Ποιος μένει εδώ;”“Ποιος μένει εδώ;” Ανοίγουμε και βλέπουμε τον κάτοικο και την διεύθυνση του σπιτιού.
Όλα μαζί τα σπίτια τα κολλήσαμε έξω από την πόρτα της τάξης μας και φτιάξαμε την δική μας γειτονιά!
Η γειτονιά μας!!
Στην συνέχεια αφού βρήκαμε το σπίτι του καθενός στον χάρτη ήρθε η στιγμή να μιλήσει ο καθένας για την γειτονιά που ζει. Προσπαθήσαμε να τα καταγράψουμε σε φύλλα εργασίας συμπληρώνοντας φράσεις όπως: ” Η γειτονιά μου είναι…”, “Έχει….Θα ήθελα να είχε…Μπορώ να….Μου αρέσει να ..”
Τα φύλλα εργασίας για την γειτονιά του καθενός
Στο τέλος ακούσαμε , μάθαμε και ζωγραφίσαμε το τραγούδι με τίτλο “Μένω σε κάποια γειτονιά” του Τώνη Μαρούδα.
Ζωγραφίσαμε το τραγούδι : “Μένω σε κάποια γειτονιά”
Το τραγούδι “Μένω σε κάποια γειτονιά”
Απαραίτητα αρχεία – εικόνες για download σε μορφή Pdf