Σταγόνες και κύκλοι. Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί πόσες σταγόνες χωράνε σε έναν κύκλο ή αν βάλουμε 100 σταγόνες νερού σε ένα ποτήρι τι θα συμβεί; stem
Συνέχεια »Δράση για τη Λίμνη Κάρλα – Όχι στη μόλυνση των λιμνών
Δράση για τη Λίμνη Κάρλα. Το νηπιαγωγείο Κεντριού αναλαμβάνει δράση ενημέρωσης για την μόλυνση των λιμνών με αφορμή την πρόσφατη οικολογική καταστροφή !
Συνέχεια »Επίσκεψη στο φράγμα Μπραμιανών (ΚΠΕ Ιεράπετρας)
Επίσκεψη στο φράγμα Μπραμιανών και στο ΚΠΕ Ιεράπετρας. Οι μαθητές παρατηρήσαν, έπαιξαν παιχνίδια, άκουσαν ήχους, παρατήρησαν με το μικροσκόπιο φυτά.
Συνέχεια »Γεμάτο ή άδειο φράγμα; Η στάθμη του νερού (πείραμα)
Γεμάτο ή άδειο φράγμα; Η στάθμη του νερού. Πότε το Φράγμα έχει αρκετό νερό και πότε κινδυνεύει; Πείραμα για τη στάθμη του νερού στο φράγμα Μπραμιανών.
Συνέχεια »Ποιο φράγμα σταματάει το νερό; / STEM
Ποιο φράγμα σταματάει το νερό; Χωριζόμαστε σε ομάδες, επιλέγουμε υλικά & πειραματίζονται σε ένα αυτοσχέδιο ποτάμι. Ποιο υλικό θα σταματήσει το νερό; (STEM)
Συνέχεια »Ποτάμι, λίμνη, Φράγμα. Ας παίξουμε ! / eTwinning
Ποτάμι, λίμνη, Φράγμα. Ας παίξουμε ! Γινόμαστε ποτάμια, καταρράκτες, φτιάχνουμε φράγματα με διάφορα υλικά και γινόμαστε ζώα που ζουν στη τεχνητή λίμνη !
Συνέχεια »Αδιάβροχα φτερά για τον Δράκο / Υδροπερατότητα
Aδιάβροχα φτερά / Υδροπερατότητα. Στο πλαίσιο του eTwinning ο δράκος μας επισκέπτεται, αναθέτοντάς μας μία αποστολή. Να του φτιάξουμε αδιάβροχα φτερά.
Συνέχεια »Graffiti (Banksy), ποίηση και Πολυτεχνείο
Graffiti (Banksy), ποίηση και Πολυτεχνείο. Το Πολυτεχνείο μέσα από την ποίηση και τα graffiti του γνωστού Βρετανού Ακτιβιστή Banksy !
Συνέχεια »Το Κάστρο και ο ήλιος του Klee μας δείχνουν την Ειρήνη
Το Κάστρο και ο ήλιος του Klee μας δείχνουν την Ειρήνη. Μία ιστορία με πίνακες του Klee μας μιλάει για την Ειρήνη, τον Πόλεμο και τη ζωή των παιδιών !
Συνέχεια »Ιακωβίδης, Μητρική στοργή / Γιορτή μητέρας
Ιακωβίδης, Μητρική στοργή. Αναλύσαμε τον πίνακα,τον ζωντανέψαμε, μάθαμε νανουρίσματα, ταχταρίσματα, γίναμε ζωγράφοι & βάλαμε τους πίνακες μας σε «μουσείο»
Συνέχεια »Περσεφόνη : ένας μύθος για δραματοποίηση
Περσεφόνη : ένας μύθος για δραματοποίηση. Δραματοποιούμε τον μύθο της Περσεφόνης και μαθαίνουμε για την εναλλαγή των εποχών παίζοντας !
Συνέχεια »Πολυτεχνείο, χαρακτικά και συνθέσεις
Πολυτεχνείο, χαρακτικά και συνθέσεις. Γνωρίσαμε τον Τάσσο και Β. Κατράκη, φτιάξαμε κολάζ, εικονογραφήσαμε το «Ένα το χελιδόνι» και δημιουργήσαμε animation.
Συνέχεια »Keith Haring / Πόλεμος και Ειρήνη μέσα από σχήματα
Keith Haring. Αφορμή να ασχοληθούμε με τα σχήματα, να ζωγραφίσουμε τα δικά μας μηνύματα για την ειρήνη, να εντάξουμε τους πίνακες στον Πόλεμο & την Ειρήνη !
Συνέχεια »Φιλία. Το τικ και το τακ μας έμαθε πολλά !
Φιλία. Διαβάζοντας το βιβλίο «Το τικ και το τακ» μιλήσαμε για την φιλία, παίξαμε παιχνίδια ρόλων, ψυχοκίνησης, λεκτικά, φτιάξαμε τραγούδι & παιχνιδοτράγουδο
Συνέχεια »Η γειτονιά του ονόματός μας !
Η γειτονιά του ονόματός μας ! Παίζοντας μία ιστορία με τα αρχικά του ονόματός μας, μαθαίνουμε την έννοια της συνεργασίας και φτιάχνουμε την γειτονιά του !
Συνέχεια »Cd συνεργατικών τραγουδιών / Μουσική Πινακοθήκη
Cd συνεργατικών τραγουδιών. Τα συνεργατικά τραγούδια του προγράμματος etwinning : «Μουσική Πινακοθήκη» αποτέλεσαν το δεύτερο cd του έργου μας !
Συνέχεια »